PASLAUGOS

KAM SKIRTA?
4-6 ir 7-12+ mergaitėms

​4-6 metų mergaitėms
Baleto pagrindai- tai šokio išraiška - per kojų tempimą, taisyklingą laikyseną, šuolius, kojų, rankų pozicijas, šokio kompozicijas ir žaidimus. Programos metu, mergaitės mokosi ne tik baleto pradmenų, bet ir mokosi įžvelgti ir pritaikyti įgytą šokio patirtį siekiant karjeros arba tenkinant asmeninius socialinius ir kultūrinius poreikius.
Kokia yra nauda šių šokio užsiėmimų?
• lavinama mergaičių klausa – šokama per vaikišką pop, relaksinę klasikinę/simfoninę muziką;
• kūno lankstumas – reikalingas sąnariukų paslankumui;
• taisyklinga laikysena – stiprina nugaros raumenukus;
• taisyklinga pėdų padėtis – ugdome taisyklingo vaikščiojimo principą;
• kuriama šokio choreografija – atskleidžiama vaiko individualybė.

7-12+ metų mergaitėms
Baletas - tai užsiėmimai skirti mažosioms princesėms. Šiose pamokose mergaitės mokosi judesio estetikos, taisyklingos laikysenos, lavina lankstumą bei plastiškumą, stiprina pėdutes. "R.B.A. Sveikatingumo namai" kviečia jau šokančias ir dar tik labai norinčias išmokti šokti mergaites.

Jeigu pageidaujate, kad Jūsų mergaitė mokytųsi individualiai, siektų asmeninių/solinių rezultatų - taip pat taikome ir individualias pamokas (laikas derinamas su mokytojais).


KAM SKIRTA?
4-6 ir 7-12+ vaikams

4-6 metų vaikams
​Tai šokių stilius, kuris leidžia atsiskleisti vaiko individualumui, skatina jo kūrybiškumą bei gebėjimą "pajausti" muziką. Vaikas mokosi bazinių hip hop'o judesių, technikų, įvairių junginių ir choreografijų, mokosi improvizuoti, dalyvauja įvairiuose pasirodymuose bei konkursuose.

​7-12 metų vaikams
Neturėdamas aiškių rėmų, šis stilius išsiskiria savo efektingumu, galingais judesiais, įvairių šokio pakraipų bei technikų mišiniu. Šiuos šokius dažniausiai galima pamatyti koncertuose, muzikiniuose klipuose. Tai puikiausias kokteilis, suplaktas iš pačių madingiausių šokių.

KAIP PASIRUOŠTI PAMOKAI?
Reikalinga patogi sportinė apranga, švarūs sportiniai bateliai, vandens buteliukas.

KAIP PASIRUOŠTI PAMOKAI?
​Reikalingas juodas triko, juodos pėdkelnės, baleto bateliai, plaukučiai susegti į kuoduką; vandens buteliukas.

Kūno dizainas (anlg. body sculpt)–viena iš aerobikos rūšių, vidutinio intensyvumo, jėgos/ištvermės viso kūno treniruotė. Skirta siekiantiems sveiko ir tvirto kūno. Treniruotės metu daugiausiai krūvio tenka sėdmenų, šlaunų, nugaros, juosmens, pečių,rankų, krūtinės raumenims.
Atliekami stūmimo, kėlimo, atsispaudimo, pritūpimo pratimai,gerinama judesių amplitudė bei lankstumas. Užsiėmimo pabaigoje tempas lėtinamas, skiriama laiko tempimo pratimams ir atsipalaidavimui.
Kūno dizainas stiprina visus raumenis, tad Jūsų kūno formos tobulės ir gražės greičiau. O Jūs tapsite tvirtesni, ištvermingesni, turėsite daugiau energijos ir geros nuotaikos.
Treniruotė vyksta vidutiniu tempu, tad ji tinka visiems be išimties- įvairaus amžiaus ir fizinio pajėgumo žmonėms.
Salėje dirbti visu pajėgumu Jus įkvėps smagi muzika ir šauni kompanija, kurioje visi siekia to paties tikslo. Mūsų treneriai pasirūpins, kad pratimus atliktumėte taisyklingai ir iš mankštos gautumėte kuo daugiau naudos sau.
Pavargote? Atsikvėpkite, ir judame toliau!

NAUDA
Sumažėja nerimas ir nuovargis;
Sustiprėja raumenys;
Formuojamas proporcingas, grakštus kūno siluetas, reguliuojamas svoris;
Greitėja medžiagų apykaita;
Gerėja kraujotaka;
Stiprėja širdis, kraujagyslės.
KAIP PASIRUOŠTI TRENIRUOTEI?
Reikalingas kilimėlis, patogi sportinė apranga, sportiniai bateliai, vandens buteliukas.
Funkcinės treniruotės metu yra tobulinamos žmogaus fizinės savybės: jėga, lankstumas, balansas, greitumas, koordinacija ir ištvermė.
Pradedama nuo paprastų pratimų, palaipsniui juos sunkinant, todėl kiekvienas sportuojantysis gali pasirinkti individualiai sau tinkamiausią krūvį.
Funkcinės treniruotės metu dažniausiai dirbama su savo kūno svoriu, taip pat yra naudojamos papildomos priemonės: stepai, svareliai, gumos, štangos ir kitos priemonės.
Užsiėmimas puikiai tinka bet kokio amžiaus ir skirtingo fizinio pasirengimo žmonėms.
Energinga treniruotė leis džiaugtis stangresniu, sveikesniu ir gražesniu kūnu bei greičiau pasiekti norimų rezultatų!
Judame kartu!
NAUDA
Gerinamos pagrindinės fizinės savybės;
Mažėja riebalinis audinys;
Gražėja raumenų reljefas;
Lavinama laikysena;
Didesnis lankstumas;
Traumų prevencija;
Stiprėja širdies ir kraujagyslių sistema;
​Pozityvi energija ir gera nuotaika.
KAIP PASIRUOŠTI TRENIRUOTEI?
Reikalingas kilimėlis, patogi sportinė apranga, sportiniai bateliai, vandens buteliukas.

Jei negalite lankyti reguliarių šokių pamokų, arba, jei lankote, tačiau norite tobulintis papildomai, jei norite padaryti staigmeną draugui (-ei), jei organizuojate mergvakarį / bernvakarį, jei norite netradicinio šokio vestuvių proga, jei organizuojate flashmobą ar kitą pasirodymą, jei norite surengti šokių seminarą savo mokykloje, studijoje, darbe – kreipkitės į mus!

Asmeninė treniruotė su treneriu – tai greitesnis, saugesnis, smagesnis ir sistemiškesnis sprendimas negu treniruotis vienam. Visi mūsų asmeniniai treneriai yra draugiški ir daug išmanantys. Jie puikiai geba motyvuoti įveikti užduotis, kurios anksčiau atrodė neįmanomos! Asmeninis treneris padės įveikti save, sustiprinti savivertę ir atrasti drąsos!

SUSTIPRINTOS GRUPĖS
Tai grupės, skirtos norintiems komandos sudėtyje dalyvauti varžybose, festivaliuose, konkursuose, įvairiuose projektuose ir galintiems atstovauti "R.B.A.Sveikatingumo namai" vardą įvairiuose renginiuose.

Kontaktai

Tel: 8 638 26404

El-paštas: namai@rba.lt

Kretinga